Lite att berätta..!

Hej!!
Jag ska börja med att berätta lite om resan. Det var två helt underbara veckor. Det var så skönt att steka vid stranden från klockan 11 till 16. Vi var ju på en båtutflykt oxå då man badade från båten och besökte en strand vid namn Apella. De bjöd på sovulaki eller ett så kallat grillat kyckling spett med en sallad som jag tyvärr inte kunde äta för det var morötter i...
Vi åt gött och hade det allmänt Chill men vi gjorde inte så mkt egentligen!
Shoppade lite men lägger nog inte ut bilder för det va så pass mkt grejor!
Det var lite kort om resan iaf.

Nu ska jag berätta vad som händer den närmaste månaden!
Först och främst så ska jag på fotboll imorgon i 3 h och då ska vi ha ngn mini turnering typ.
På måndag åker jag till landet med farmor och min kusin och kommer hem på fredag kväll. Vet inte om det blir någon bloggning då för det finns inget internet. Eller kanske när man åker till själva "stan"..!
Sen när jag kommer hem är det bara 4 dagar till skolan börjar "snyft.." :'-(
Den 4 september tror jag mamma sa så ska vi flytta så det kommer att vara fullt upp ett tag men vi får se hur mkt bloggning det blir men ska försöka klämma in ngt inlägg då och då.

Men ha det så bra så länge, så hörs vi!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0