Allmänt prat

Asså, säger ni look of today eller outfit of today. Jag brukar variera lite fast båda funkar ju att säga liksom.
Va bara tvungen att säga det :-P
Ska försöka göra lite fler lootd/ootd för som jag förstår det så gillar ni sånna!?

Matchen idag förlorade vi med 3-0 fast vi spelade bra endå, vi kämpade in i det sista kan man säga. Jag har varit så lyxig idag att jag har ätit två glassar! OMG! Nej men fick en av pappa och en av mamma, haha, intresse-klubben har noterat

Försöker att få med min blogg i det här "blogg.se synas" för har fått tillräckligt med annonsvisningar/poäng. Men varje gång jag går in så är det upptaget. Tydligen så är det väldigt populärt!

Ska väl snart sova för har inget bättre för mig!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0