Tänkte berätta...

...lite om igår och idag!
Igår så var det skola och den var som vanligt. Efter skolan när mamma kom hem så suprisea hon mig med att vi skulle gå och ta TBE-sprutan, det är mot den där farliga fästingsjukdomen... Fästingarna gillar mig ganska mkt så det är väl bra :-/ xD
Efter det åt jag en (nyttig som jag e) kebabtallrik!! Det var jättemkt mat så orkade inte äta upp hela men det var gott. Klockan 18.45 skulle jag på fotbolls träning, första för säsongen men det var jätteroligt. Invigde mina nya fotbolls skor som jag köpte i måndags.
Nu till dagen idag! Idag har det inte hänt så mkt... Skolan var som vanligt sen hemma gjorde jag en läxa och sen har jag bara chillat. Snart blir det middaa!
Köttfärsbiffar med stekt potatis, muumsss.
Imorgon ska vi fixa bankkort och sen ska jag på dans. På fredag taggar jag till fotbolls läger och kommer hem på söndagen.. Vi får la se om jag bloggar ngt i helgen, det märker ni nog om ni kikar in ;-)
Men nu ska jag avsluta! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0