Min dag har varit...

...Ganska bra. På fotbolls matchen skadade jag knät. Det var för jag skulle ta bollen av en tjej och då "tryckte hon till" så jag föll och då åkte mitt knä snabbt bakåt och sen så ramlade hon på mitt knä så det gjorde ganska ont och jag har fortfarande lite ont i det. 
Sedan åkte vi hem efter en ganska stor förlust... Hemma så duschade jag och sedan gick jag och pappa upp till vby och köpte visselpipa, benskydd och en present till bästis. Vi kikade in lite snabbt på Anton Ewald men va inte så intresserad av att lyssna på hnm så vi gick.
Sen har vi inte gjort mkt mer idag faktiskt. 
Förresten så kom min brosha hem från Thailand idag men jag är hos pappa så har inte träffat hnm än men träffar hnm imorgon så det gör ju inget liksom.
Vi hörs! Kram, Linn<3
Snygg pose iknow xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0