Denna dag och morgon dagen!

Hej Hopp!
 
Tänkte börja med att berätta hur min dag varit. Jo, det började med att jag vaknade vid si så där åtta och då gick jag upp, åt frukost och fixade mig för dagen. Sedan vid halv elva kom min kusin och hans flickvän och fikade. Vi firade mormors födelsedag lite grann. Hon fyller år imorgon! När de hade gått gjort vi oss varsinn korv m. bröd och sen åkte vi till tåg stationen och tog tåget mot sthlm. Vi var hemma runt tre. 
Sen har jag inte gjort så mkt mer idag.
Imorgon är det en ny dag och då ska jag till stan med Felicia och jag ska kolla på en bikini och på Justin Bieber kollektion nr. 3. Sista kollektionen kommer ut imorgon.
Nu ska jag inte babbla mer! 
 
Kram Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0