Dagen!!

Hej! Min dag har varit jätterolig med Hanna. Först när vi åkte in till stan så gick vi på hollister men vi kollade inte så noggrant. Sen letade vi efter Victoria´s Secret och vi hittade det efter ett tags letande men då var det sorgligt nog stängt så vi ska åka dit på tisdag ist. Jag ska iaf inte köpa en bodysplash för då får mamma anfall... Har nämligen redan en del... Hanna är förälskad i Sheer Love och den luktar gott kanske inte just min favvo men men.
Sen fikade vi på coffehouse by Gorege, gott men dyyyyrt! Liksom 65 kr för en fanta och en beskvi, men jag får väl bjuda på det då :-P
 
Kram, hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Hejhej

Hanna Reithner

2013-04-25 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0