X factor!!

Heeeej alla!!
 
peace out..
 
Nu är det X factor som gäller och dett är fett bra! Jag tycker det är dåligt att Oscar åkte ut förra veckan, han var ju programmets höjdpunkt, men nu får man väll heja på Awa och J.E.M. Jag tycker faktiskt inte att Malcolm är så bra,  alla ba: OMG, jag såg Malcolm B, OMG!!, ja ba, Och?? Men aja alla är olika så man får ju tycka vad man vill, luften är fri :P
Imorgon skulle jag på spökrunda med mina kompisar, det är i ett stall som några av dem rider på. Men sen så bestämde jag mig för att hoppa det, är ju allergisk, så det skändes bäst att stanna hemma. Pappa skulle göra några ärenden, så får väll hänga med honom dårå... 
 
Ska fortsätta kolla på X factor nu, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0