Tummen upp!!

Tjenare!!
Idag var det skola och vi pratade om klassresa på mentorstiden och det var kul, alla kom med bra förslag. Men vi ska samla in pengar till 9:an... Så det är rätt lång tid kvar, 4 år sådär... Hehe
Men så hade vi NO och so oxå. På so:n jobbade vi med instuderings frågor till nästa so prov som är om typ 2-3 veckor! På NO:n hade vi svamp-redovisning och det tog hela lektionen. Det var jättejobbigt för vi har fått 8 punkter som vi skulle plugga in om svampar tills idag och en svår var om lavar och den ville jag inte ha!! Och vilken får jag.. LAVAR OFC!! Fick typ panik och bara, äm det är en svamp som samarbetar med äm en alg, och så höll det på, men det gick hyfsat i alla fall...
På gympan hoppade vi bock, finns inte så mkt att såga om det..!

TUMMEN UPP!! För jag ska äta tjockis mat idag!! Nej men mamma lovade att jag skulle få gå till grillen och köpa pommes och det ska jag göra, pommes med korv!! Grillen här vid mig gör underbara pommes..!

Aja nu ska jag sluta så att det här inlägget inte blir längre än vad det redan är *host host* men vi ses //linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0