Ska sova nu!

Hejsan på dejsan!!
Nu ska jag sova och min dag har varit skojsig!
Jag har varit hos min kompis Lollo med mina andra friends, Amanda, Ella och Felicia. Vi hade jättekul och jag och Felicia gjorde bort oss lite.. Det är en lång historia så jag orkar inte berätta sry sry..!
Men så hade vi engelskaprov idag oxå, Shit vad det va svårt!! Man fick typ ingen tid och så va det svåra frågor men man får väll hoppas på det bästa. Nu är det bara att plugga SO. Har SOprov på måndag nästa vecka, veta inte hur jag ska hinna klart med instuderingsfrågorna, usch vill inte ens tänka tanken, kan Fredrik inte flytta fram de en vecka..
Aja måste sova nu så gonatt //linn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0