Mode-test!!

Beskriv din stil med 3 ord. Svart, Hollister och vardaglig
Vad innebär mode för dig? Asså det beror på, om jag tycker något som är trendigt är fult, då köper jag inte det!
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Hollister, Abercrombie, Gina tricot, Monki, ja många!!
Shoppar du second hand? Nej, har typ aldrig gjort...
Vilken är din favoritdesigner? Vet inte...
Hur mycket shoppar du för i månaden? Olika...
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste: Min OP och A&F kofta billigaste: kanske nån tröja
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Nej, jag tror att jag kommer behöva tänka lite mer ekonomiskt, men kanske ;D
Brukar du tröstshoppa? Neej!
Högklackat eller lågklackat? lågklackat, lugnt..!
Vilken är din drömväska? OMG! En ryggsäck från asseccorize!!
Vilket blir ditt nästa köp? Oj, det vet jag inte..
Vilka är dina stilikoner? dont know!!
Favoritplagg just nu? en hollister tröja
Favoritaccessoarer? VÄSKOR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0