Min söndag!

Tjena tjena!!
Idag har jag varit med min kompis Rebbe, vi va i vby och fikade, jag tog en varm choklad med grädde, en hallongrotta och en cookie!! Rebbe tog samma. Det var iaf jättegott. Sen efter vi hade suttit och fikat ett tag och gått runt i vby (det har öppnat the body shop där, happy!!) så åkte vi hem till mig och va osociala, jag ritade färdigt min ipad som jag började på igår, hehe. Hade bara så tråkigt så jag bara började rita :P. Nu ska jag jobba lite matte, ligger lite i ofas så ska jobba så jag ligger lite bättre till, det är inte så jättefarligt, mamma och pappa om ni läser detta. Men då ska jag nog börja arbeta innan solsidan hinner börja, det vill man ju inte missa, ehehe :D
 
See ya! //Linn x)
Min fina ipad, ofc blogg.se appen är med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0