hej hej...

Tja, jag heter Linn och är 12 år. Det här är min nya blogg isf lolliz.blogg.se, jag kommer ha kvar den så jag kan kolla på gamla inlägg nångång, det kan ju va kul. 
Men för er nya läsare så gillar jag att spelar fotboll, dansa, blogga, shoppa och vara med kompisar. Här kommer lite mer om mig:
 
  • Gillar inte Ben & Jerrys
  • Vill ha en systemkamera i julklapp 
  • Märkesnörd...
  • Älskar JB
  • Galen i lipsyl och läppbalsam
  • Jag geekar Hay Day
  • Tuggummi freak!
  • Hatar ljudet av dammsugare, varje gång jag dammsuger sätter jag på mig hörurar och lyssnar på musik på högsta volym annars blir jag galen på dammsugaren!
  • Shopping is my thing
  • Älskar ordet JAOW
  • diggar William Spetz
 

Nu har ni fått mycket med info om mig xD Men vi ses i nästa inlägg //Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0