Förskyld..

Hej hej!
Sitter just nu i soffan med täcke och allt och myser. Skulle egentligen till min kompis Sara idag men eftersom jag är så förskyld så fick jag lov att stanna hemma... jag som tyckte det skulle bli så kul... Aja får väll vara hemma och chillaxa lite nej men xD. Jag fick en fråga om att jag skulle blogga om hundar så kan väll göra ett inlägg sen om min mosters hund, Celine. Ska iaf äta frulle snart. Det var jättekul igår hemma hos Ebba, vi sålde ljus. Det gick faktiskt ganska bra, men vi orkade bara sälja i en timme och vi fick 7 ljus sålda. Sen bakade vi pepparkakor, muuuums!! 
Haha, men nu ska jag sluta så inte inlägget blir flera mil långt, skojja! men vi ses, //Linn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0