Min dag, torsdag!!

Hejsan!!
Idag har det varit skola, ja, de vanliga ämnerna, matte, no, en och sv. De vanliga grundämnerna. Efter skolan gick jag och Ebba hem till mig skojjs!! Vi åt brända kladdkakemuffins och sen gick ut i snön och "busade" :D
Det var lite kul för vi satt och gungade och helt plötsligt ryckte Ebba till i gungan och så föll massa snö över mig, fick typ panik. Det första jag gjorde var att kolla mobilen,haha. Imorgon blir det bio och spruta lite blandad dag både roligt och dåligt (och så är det freeeedag). Vi ska se Sune i Grekland, kommer bli jättekuuul, tror den är bra. Den har ju egentligen premiär den 25/12 ,men en kille i klassens mamma jobbar med bio och fixade så att alla 6:or ska får åka och kolla på den, det är presser där också och bedömmer filmen så vi får uppföra oss, haha xD
 
Till Elias: Jag är 12 år. vadårå??
 

Men ialla fall, vi ses imorgon!! //Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0